Sega Udgiv venligst Yakuza Kenzan Spin-Offs på engelsk

Majima, skat!

Skærmbillede:: Sega

2022 Yakuza er en ret stor serie i Vesten, som vi så i går hvornår otte kampe ankom til PlayStation Plus. Men sådan har det ikke altid været. mellem udgivelsen af Yakuza 2 og: 3: tingene kiggede op utroligt dicey for engelsktalende, og der var reel frygt for, at hvis Yakuza 3: ikke solgte godt, ville det være det sidste spil i franchisen, vi nogensinde ville se her.

Jeg ved, at dette lyder absurd i betragtning af deres antal og betydning Yakuza spil i disse dage, men det er sandt. Folk var faktisk så bekymrede over det, at hver lille ændring Sega lavede Yakuza 3: engelsk udgave Screenet fra helvede frygtede fans, at enhver detalje, der kunne skade salget, ville betyde slutningen af ​​serien i Vesten.

Selvfølgelig var al den frygt meningsløs…Yakuza 3: godt gået og resten er historie– men al den bekymring om lavt salg er med til at sætte scenen for hvorfor, omkring samme tid, anderledes Yakuza spillet blev udgivet i Japan (senere efterfulgt af en efterfølger), som vi stadig ikke har kunnet spille på engelsk den dag i dag. Og det er på tide, at det ændrer sig.

I 2008 udgav Sega Ryu ga Gotoku Kenzan! Til PS3, som jeg formoder, du bedst kan beskrive som en Yakuza ferie særlige. Det lå i Kyoto i 1605 og var en Yakuza spillet sendes tilbage i tiden, spillere kontrollerer stadig Kazuma Kiryu, kun nu hedder han Kazumanosuke Kiryu, og i stedet for at være gangster, er han en pensioneret sværdkæmper, der nu arbejder som livvagt.

Så i 2014 udgav Sega Ryu ga Gotoku Ishin! til PS4, som gjorde det samme, først nu udspillet i det sene Shogunate i midten af ​​det 19. århundrede, og indeholdt flere cameos fra hovedserien, favoritter som Majima og Daigo.

Mens de var i forskellige epoker og med en sværd-tung, historisk hældning, var de det stadig Yakuza gennem og gennem spil. Se den japanske trailer Var og du vil se, hvad jeg mener.

Yakuza Ishin – PS4 Trailer

De var selvom du er fan af karaokesekvenserne i hovedspillene, har den sin egen historie.

Ryu Ga Gotoku Ishin!-Okita sang

Disse ser flotte ud! Jeg vil virkelig gerne spille dem!

Sega og udviklerne Ryu Ga Gotoku Studio har længe haft mange grunde til at beholde disse spil i Japan. Den første var en forståelig frygt for, at hvis ingen købte den vigtigste Yakuza spil, hvorfor bøvle med dette spinoff? Da dette langsomt blev ophævet af seriens voksende popularitet i Vesten, var der dog stadig frygt for, at mange af spillene ville gå tabt for vestlige publikummer, som ikke var så fortrolige med tidens nuancer. (siger en anden her Yakuza spinoff, den pistoltunge Døde sjæle, var fik en engelsksproget udgivelse, som siger meget om Segas opfattelse af det vestlige marked).

De er nu blevet tilsluttet (eller erstattet) af tekniske problemer, som vi dækkede sidste år, da direktør Daisuke Sato sagde:

Personligt ville jeg elske at se disse titler lokaliserede og nydes af vores vestlige fans. Vi prioriterede at genfinde vores fodfæste i Vesten med serien Yakuza 0:så tiden fløj bare afsted uden et ideelt tidspunkt at udgive disse spil.

Handlingen er en af ​​de bedste i serien efter min mening, så jeg vil gerne lokalisere den, hvis vi får chancen. Spillet er dog også omkring 7 år gammelt, så vi skal muligvis lægge lidt ekstra arbejde i at relancere det i stedet for en simpel port, så beslutningen er lidt mere kompliceret.

På trods af potentialet i disse meddelelser og det faktum, at udviklerne sagde de arbejder ud over spil Yakuza og: Dom serie, vi har ikke hørt om muligheden for squat siden. Men selvom det kræver noget arbejde, og så Ryu ga Gotoku Kenzan!helt seriøst arbejde for at accelerere spil på moderne hardware til moderne forventninger, har der aldrig været et bedre tidspunkt at sætte disse omkostninger ud i livet.

Det Yakuza Kiwami spil, genindspilninger af de to første bidrag i serien, klarede sig godt, og det var for to spil, der allerede var tilgængelige i Vesten. Disse spinoffs skulle starte fra bunden, endsige appellere ud over den eksisterende. Yakuza fanskare for et potentielt bredere publikum, der er flyttet fra f.eks. Tsushimas spøgelse.

Jeg er i hvert fald ikke her for at efterspørgsel disse spil. Vi har alle formået at overleve de sidste 15 år uden dem, og måske kan vi overleve yderligere 15, hvis omverdenen tillader os. Jeg er her bare for måske at give Sega en påmindelse, hey, vi elsker det Yakuza spil, men måske en dag kan vi også elske dem anden Yakuza legene, også med sværd.

Leave a Comment

Your email address will not be published.