Skærmbilleder af Meet Your Maker.

Mød din skaber. første blik forhåndsvisning

Dead by Daylight-udviklere Behavior Interactive gav os et bredere blik på, hvad de har gang i næste gang, og det kunne ikke være mere anderledes. Meet Your Maker foregår i en slags rusten post-apokalypse, hvor de sidste overlevende fra menneskeheden skyder og hugger hinanden for at opnå den mest værdifulde ressource man kan forestille sig: rent genetisk materiale. Indstillingen er måske den mest almindelige ting ved dette spil. Med hensyn til design håber det at fusionere to tilsyneladende ikke-relaterede genrer for at skabe en helt unik onlineoplevelse.

Meet Your Maker er faktisk to underspil i ét; en basebygger og et hurtigt fangehulsskydespil. I den første fase bygger du din forpost, fuld af snoede stier og fælder som bombeudstødninger og spidse vægge for at beskytte den genetiske materialepræmie mod indkommende spillerraidere. Det er svært at sige ud fra optagelserne, hvor store disse ting kan være, men de ser massive ud. Der er også flere forskellige materialer, du kan bygge med, men vi kan ikke med sikkerhed sige, hvad fordelen ved det ene er frem for det andet. Når du er færdig med at skabe din dødsfæstning, kan du udstyre den med AI-vagter, der kan håndtere en række forskellige skud og blade for at stoppe modkørende raiders i deres spor. Du kan endda angive de stier, de patruljerer. Alt sammen meget interessante og kreative ting.

Mød din maker-skærmbilleder:

Det lyder som MEGET at lære. Der lader til at være så meget trial and error involveret i at få noget som dette rigtigt, at uden en masse træning først, kan jeg se, at mange mennesker springer denne funktion helt over, bare for at skyde de mere flittige og beslutsomme spillere, der ikke gjorde det. : ligner hvordan Dreams har flere mennesker, der spiller Dreams end at skabe dem. Når det er sagt, er der en masse funktioner her, som kun er let afsløret og antydet, såsom at kunne hurtigt tjekke dine fælder som en raider på stedet, så brugervenlighed ser ud til at være en stor prioritet her.

Kampen ser ekstremt attraktiv ud for folk, der kan lide first-person shooters som Doom.


Den anden halvdel af spillet involverer selv at raide andres forposter. At løbe gennem en fjendtlig forpost kræver ekstra forberedelse til alting, at kunne justere din plan i farten og have hastigheden og reflekserne til at reagere på pludselige problemer. Ud over dit eget forstand, vil du have et arsenal af våben som en grimt udseende armbrøst og en snigskytteriffel. Sværdet ser ud til at være en mulighed for tætte møder og kan også bruges defensivt til at afbøje indkommende projektiler. Gribekrogen giver dig mulighed for hurtigt at bevæge dig gennem rum, samt række ud til fjerne fjender og lukke afstanden. Sammen ser kampen ekstremt tiltalende ud for folk, der kan lide first-person shooters som Doom.

At returnere det genetiske materiale til dit fristed til et biologisk eksperiment relateret til menneskehedens mulige fremtid er hovedmålet. Raids indeholder dog andet tyvegods, såsom våbenopgraderinger og nye byggeklodser til at justere dine egne forposter med. Du kan afspille mislykkede raids flere gange, så fremskridt gennem svære forposter kan ske på din egen tid. Du kan også rekruttere en ven til at vandre med dig. At tage udfordringen op med et andet sæt øjne, ører og våben kan gøre en forskel.

Der er stadig meget at lære om Meet Your Maker. Behavior Interactive havde planlagt en officiel lancering i 2023, men interesserede kan tilmelde sig den første lukkede playtest, der vil finde sted i de kommende uger.

Leave a Comment

Your email address will not be published.